Hoe wordt u vriend van Stichting Kaya?

Draagt u Stichting Kaya een warm hart toe en wilt u voor een periode van 5 jaar uw donatie van minimaal 50 euro per jaar vastleggen? Dat vinden wij erg fijn. Wie een goed doel steunt, draagt bij aan een betere samenleving. Het laat zien waar u als persoon, bedrijf, organisatie of stichting voor staat en inspireert familie, vrienden, medewerkers en klanten.

Wanneer u de donatie vastlegt voor een periode van 5 jaar dan wordt u vriend van Stichting Kaya. Wanneer u dit op persoonlijke titel doet krijgt uw naam een plaatsje op onze VIP tribune. Wordt u vriend vanuit uw bedrijf of organisatie dan krijgt uw logo een plaatsje op onze website met een link naar uw eigen website.

ANBI status

Stichting Kaya heeft van de belastingdienst de ANBI erkenning gekregen. Deze erkenning (Algemeen Nut Beoogde Instelling) houdt in dat u giften, die u aan een instelling met deze erkenning geeft, als aftrekpost opgegeven kunnen worden bij uw belastingaangifte. U kunt meer informatie lezen op www.anbi.nl of www.belastingdienst.nl/particulier/giften

Lees wat u moet doen voor onze beide voordelen op onze informatiepagina over de Anbi. Daar kunt u ook de formulieren downloaden.

Ik word vriend!

Vul in onderstaand formulier uw gegevens in en word vriend van Stichting Kaya.